Ćwiczenia krok po kroku

Trenuj z nami!
Nigdy nie jest za późno, żeby zacząć ćwiczyć! Bez względu na to, ile masz lat i w jakiej jesteś kondycji, trening ma dobroczynny wpływ na cały organizm. Obniża ciężar ciała, kształtuje sylwetkę i poprawia samopoczucie. A w dodatku, pozwala oderwać się od codziennych obowiązków lub stresującej pracy. Najlepiej ćwiczyć w wygodnym stroju i czystym obuwiu sportowym. Weź ręcznik i niegazowaną wodę mineralną. Jeśli chcesz wziąć prysznic po zajęciach - a jest u nas taka możliwość - przynieś także przybory toaletowe do kąpieli i klapki.

Aktualnie w naszym klubie prowadzimy następujące zajęcia:

Slim Workout

Zajęcia aerobowe przy energetycznej muzyce połączone z ćwiczeniami wzmacniającymi wszystkie grupy mięśniowe. Zajęcia urozmaicane są przy użyciu akcesoriów fitness (hantle, taśmy mini band, stepy, piłki małe i duże). Zajęcia polecane dla osób, które chcą spalić zbędne kalorie, poprawić kondycję i koordynację oraz wysmuklić sylwetkę.

Full Body Workout

Kompleksowy trening wzmacniający przy wykorzystaniu ciężaru własnego ciała lub z użyciem sprzętu obciążającego. Ćwiczenia pomagają w budowaniu siły i wytrzymałości mięśniowej oraz w kształtowaniu ładnej kobiecej sylwetki. Dedykowane każdemu, ale szczególnie osobom początkującym.

Fit sylwetka

Efektywny trening cardio wzmacniająco-modelujący, o zmiennej intensywności, który trochę zmęczy, pomoże poprawić kondycję i wymodeluje sylwetkę.  Dedykowany każdemu.

Joga na kręgosłup szyjny, piersiowy, lędźwiowy złagodzi napięcia w ciele, uśmierzy ból poprzez wzmocnienie i uelastycznienie mięśni. Uzyskasz komfort i dobre samopoczucie pleców.

Joga Iyengara

Skupia się na balansie i równowadze, ukazując poprawną metodę wykonania konkretnych asan, na podstawowych pozycjach oraz głębokim oddechu po to aby poczuć swoje ciało, uwolnić napięcia. Uczeń prowadzony jest przez nauczyciela, który zwraca uwagę na każdy, nawet najmniejszy szczegół, dopóki nie uzna, że cel został osiągnięty. Każda asana trzymana jest przez określony czas, kiedy to uczeń dostosowuje swoje ciało i koryguje jego położenie, budując tym samym siłę, elastyczność i wytrzymałość. Zapraszamy osoby które nie miały do czynienia z jogą, a także osoby już praktykujące.

 

Słowniczek podstawowych pojęć:

LEKCJE WPROWADZAJĄCE (sprawdź, które z zajęć są aktualnie w grafiku) pozwolą na przygotowanie organizmu do wysiłku. Warto od nich rozpocząć treningi (skierowane są dla początkujących, lub osób które długo nie ćwiczyły niezależnie od wieku). Proponujemy zacznij w pierwszym miesiącu od:
PIŁKI FITBALL
STRETCHING
JOGA FIT
PILATES
BODY ART                                                                                
QiGONG
3/4 DANCE
AFRO FIT
ZDROWY KRĘGOSŁUP
JOGA wg IYENGARA
REHA FIT
GIMNASTYKA TERAPEUTYCZNA
+ 60
Więcej informacji na temat lekcji wprowadzających - kliknij tu.

Następnie dodaj do swojego planu treningowego ĆWICZENIA WZMACNIAJĄCE i MODELUJĄCE CIAŁO (sprawdź, które z zajęć są aktualnie w grafiku):
BT+BS
TBC
ABT
SHAPE                                    
OBWODOWY
FAT BURN
FLOW TONIC
Więcej informacji na temat zajęć wzmacniających i modelujących ciało - kliknij tu.

Gdy poczujesz się silniejsza, wzbogać swój trening o TRENING CARDIO o różnej intensywności (sprawdź, które z zajęć są aktualnie w grafiku)
AEROBIK
ZUMBA
STEP
TMT
Więcej informacji na temat treningów cardio - kliknij tu.

Chciałybyśmy, byś dobrze się czuła o każdej porze. Po intensywnym treningu lub zamiast, proponujemy ci masaże ciała likwidujące przeciążenia, dające rozluźnienie, odtoksycznienie, miejscowe odchudzenie. Wypróbuj także działanie podciśnienia w Vacuum Jet i Rollmasażu na urządzeniach rollen.

KTO NIE MOŻE UPRAWIAĆ FITNESSU?
Aerobik nie jest treningiem przeznaczonym dla osób z ostrymi urazami układów mięśni, ścięgien, stawów czy kości. Ta forma aktywności nie jest wskazana przy chorobie wieńcowej. Osoby chorujące na astmę, bronchit i inne choroby dróg oddechowych powinny przed rozpoczęciem treningu przeprowadzić dokładne badania wraz z EKG wysiłkowym. Jeśli jesteś zaziębiona/y lub chora/y nie powinnaś trenować. Osoby ze słabszym stanem zdrowia mile widziane są na lekcjach stretchingu, jogi fit, fitball, pilates, qigong, 3/4 dance. O swoich dolegliwościach powiadom instruktora przed treningiem.
Bez względu na podane opisy zajęć, przed zapisaniem się na zajęcia ruchowe zasięgnij porady lekarza.

 

Nasza galeria

Rekomendacja

Fabryka Siły