Ćwiczenia krok po kroku

Trenuj z nami!
Nigdy nie jest za późno, żeby zacząć ćwiczyć! Bez względu na to, ile masz lat i w jakiej jesteś kondycji, trening ma dobroczynny wpływ na cały organizm. Obniża ciężar ciała, kształtuje sylwetkę i poprawia samopoczucie. A w dodatku, pozwala oderwać się od codziennych obowiązków lub stresującej pracy. Najlepiej ćwiczyć w wygodnym stroju i czystym obuwiu sportowym. Weź ręcznik i niegazowaną wodę mineralną. Jeśli chcesz wziąć prysznic po zajęciach - a jest u nas taka możliwość - przynieś także przybory toaletowe do kąpieli i klapki.

Słowniczek podstawowych pojęć:

LEKCJE WPROWADZAJĄCE (sprawdź, które z zajęć są aktualnie w grafiku) pozwolą na przygotowanie organizmu do wysiłku. Warto od nich rozpocząć treningi (skierowane są dla początkujących, lub osób które długo nie ćwiczyły niezależnie od wieku). Proponujemy zacznij w pierwszym miesiącu od:
PIŁKI FITBALL
STRETCHING
JOGA FIT
PILATES
BODY ART                                                                                
QiGONG
3/4 DANCE
AFRO FIT
ZDROWY KRĘGOSŁUP
JOGA wg IYENGARA
REHA FIT
GIMNASTYKA TERAPEUTYCZNA
+ 60
Więcej informacji na temat lekcji wprowadzających - kliknij tu.

Następnie dodaj do swojego planu treningowego ĆWICZENIA WZMACNIAJĄCE i MODELUJĄCE CIAŁO (sprawdź, które z zajęć są aktualnie w grafiku):
BT+BS
TBC
ABT
SHAPE                                    
OBWODOWY
FAT BURN
FLOW TONIC
Więcej informacji na temat zajęć wzmacniających i modelujących ciało - kliknij tu.

Gdy poczujesz się silniejsza, wzbogać swój trening o TRENING CARDIO o różnej intensywności (sprawdź, które z zajęć są aktualnie w grafiku)
AEROBIK
ZUMBA
STEP
TMT
Więcej informacji na temat treningów cardio - kliknij tu.

Chciałybyśmy, byś dobrze się czuła o każdej porze. Po intensywnym treningu lub zamiast, proponujemy ci masaże ciała likwidujące przeciążenia, dające rozluźnienie, odtoksycznienie, miejscowe odchudzenie. Wypróbuj także działanie podciśnienia w Vacuum Jet i Rollmasażu na urządzeniach rollen.

KTO NIE MOŻE UPRAWIAĆ FITNESSU?
Aerobik nie jest treningiem przeznaczonym dla osób z ostrymi urazami układów mięśni, ścięgien, stawów czy kości. Ta forma aktywności nie jest wskazana przy chorobie wieńcowej. Osoby chorujące na astmę, bronchit i inne choroby dróg oddechowych powinny przed rozpoczęciem treningu przeprowadzić dokładne badania wraz z EKG wysiłkowym. Jeśli jesteś zaziębiona/y lub chora/y nie powinnaś trenować. Osoby ze słabszym stanem zdrowia mile widziane są na lekcjach stretchingu, jogi fit, fitball, pilates, qigong, 3/4 dance. O swoich dolegliwościach powiadom instruktora przed treningiem.
Bez względu na podane opisy zajęć, przed zapisaniem się na zajęcia ruchowe zasięgnij porady lekarza.

 

Szczególnie polecane nowości w klubie!

Nasza galeria

Napisz do nas