Wzmacnianie i modelowanie ciała

BT+BS (BODY TONING + BODY SHAPE) - zajęcia z rzeźby ciała. Na treningu WZMACNIAJĄCYM BT+BS przeważają ćwiczenia w izolowanych pozycjach niskich (w klęku, siadzie, leżeniu) i stojących z użyciem przyborów, takich jak obciążniki, taśmy, stepy, piłki, gryfy. Tempo jest umiarkowane. Zaczyna się od rozgrzewki, a kończy na stretchingu. Trening polega na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczenia; wykorzystuje się różne napięcie mięśni, by zwiększyć ich wytrzymałość i siłę. Są to zajęcia DLA osób w RÓŻNYM WIEKU I O RÓŻNYM POZIOMIE KONDYCJI. Modelują sylwetkę i spalają tkankę tłuszczową.

TBC- trening o stopień wyżej. ĆWICZENIA KONDYCYJNO-WYTRZYMAŁOŚCIOWE, czyli trening wydolnościowy, który odbywa się NA STOPNIU o regulowanej wysokości. Polega on na wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia w różnym tempie przy muzyce. Angażuje szczególnie mięśnie pośladkowe i mięśnie ud, dzięki czemu jest doskonałym sposobem na modelowanie bioder i pośladków. STEP bywa również wykorzystywany jako przyrząd w ćwiczeniach BT, np. jako obciążnik albo ławeczka, na której się ćwiczy.

ABT - to proste i skuteczne ćwiczenia na brzuch, pośladki i uda. ABT to skrót od angielskich słów: abdominal, buttocks, thighs, oznaczajacy: brzuch, pośladki, uda, skierowana do osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Efektem ćwiczeń jest widoczna poprawa wyglądu i samopoczucia.

SHAPE - ten trening pozwoli wzmocnić, pobudzić do aktywności osłabione części ciała: plecy, ręce, wnętrza ud i dół brzucha. Czeka Cię ciężka praca. Efekt murowany.

TRENING OBWODOWY -  tenże trening jest mieszanką wzmacniania, modelowania i kondycji Twojego ciała. Ćwiczą wszystkie partie mięśniowe. Trening obwodowy składa się z 8-12 obciążeń ustawionych w obwodzie angażujących inne grupy mięśniowe. Przeciętny czas trwania każdego z ćwiczeń wynosi od 20 do 60 sekund. W każdym ćwiczeniu wykonujemy maksymalną ilość powtórzeń. Ćwiczymy bez przerw. Powtarzamy obwody 2-3 razy. Pomaga on w ujędrnianiu ciała i wypracowywaniu lepszej definicji mięśni przy stałej wadze.

FAT BURN
- ciągłe spalanie. Zajęcia aerobowe utrzymujące jednakową, niską intensywność. Podczas tego treningu czerpiesz energię z tkanki tłuszczowej. Marsz wykorzystany w choreografii pozwoli Ci szybko nauczyć się lekcji i czerpać z niej jak najwięcej korzyści. Woda do picia jest koniecznością.

FLOW TONIC - nowoczesny program ćwiczeń z użyciem specjalnych podkładów dzięki którym wpływamy na poprawę mobilizacji kręgosłupa i stawów.

 

Szczególnie polecane nowości w klubie!

Nasza galeria

Napisz do nas