Lekcje wprowadzające

PIŁKI FITBALL - smukłe kształty na okrągło. Atrakcyjny trening DOSKONALĄCY RÓWNOWAGĘ I KOORDYNACJĘ, wykorzystujący olbrzymie, gumowe piłki. Polecany przy korekcji wad postawy i dolegliwościach odkręgosłupowych. Przeznaczony dla wszystkich, bez względu na wiek. Celem tego treningu jest, przede wszystkim, wzmocnienie wszystkich tych mięśni, które są odpowiedzialne za utrzymanie poprawnej sylwetki ciała (czyli najgłębszych warstw mięśni około kręgosłupowych). Trening FITBALL to bardzo efektywne i ciekawe zajęcia, wykorzystujące także elementy ćwiczeń wzmacniających, równoważnych i relaksujących. Piłki doskonale kształtują smukłą sylwetkę.

STRETCHING
- to łagodna penetracja,  ćwiczenia MNIEJ INTENSYWNE, delikatne i relaksacyjne. Nadają ruchom gracji. Połączone z ćwiczeniami izometrycznymi, dają mięśniom siłę. Zastosowanie skrętów doprowadza do elastyczności i rotacji kręgosłupa oraz stawów. W treningu tym wykorzystuje się piłki fitball, taśmy oraz elementy jogi i pilatesa. Dzięki temu zajęcia nie są monotonne. Dodatkowo redukują stres, odprężają i wydłużają przykurczone mięśnie, uelastyczniając ścięgna. Idealne dla osób POCZĄTKUJĄCYCH, PRZEMĘCZONYCH i dla WSZYSTKICH, jako uzupełnienie bardziej intensywnych treningów.

JOGA FIT - prosty trening fitness prozdrowotny z wykorzystaniem asan jogi do rozciągania, wzmacniania, rozluźnienia  i stabilizacji. Zwiększa także ruchomość w stawach. Wpływa korzystnie na kręgosłup, nadają gibkość i siłę ciału, pokonując słabość i przykurcz w układzie mięśniowo-więzadłowym. Zaletom jogi nie ma końca, a mogą ją ćwiczyć wszyscy bez względu na wiek i kondycję. Ćwiczysz bez obuwia. Wskazane jest używanie własnej maty antypoślizgowej.

PILATES
jest metodą mającą na celu stworzeniu równowagi poprzez wzmacnianie i wydłużanie głębokich mięśni w ciele tzw. PROFILAKTYKA zdrowotna kręgosłupa. Utrwal prawidłowe wzorce zdrowego stylu życia, a osiągniesz "dobre samopoczucie". Naprawdę warto. Zapraszamy do podróży przez ciało.

BODY ART to trening dający mocne i smukłe ciało. - zawiera zarówno elementy z YOGI, fizjoterapii, Japońskiego DO IN jak i technik oddychania i relaksacji. Celem treningu Body Art jest stopniowe zapewnienie właściwego funkcjonowania całego ciała. Wiele pozycji Body Art wymaga zwiększonej równowagi, dzięki temu uwaga skupiona jest na swoim własnym ciele i na oddechu. Dzięki Body Art ciało ludzkie przełamuje stare nawyki (niewłaściwa sylwetka), zwiększa się świadomość ciała i poziom energii, otwiera się nowa przestrzeń dla granic fizycznych i psychicznych.

QiGONG - (czikung) to zestaw leczniczych ćwiczeń, oddziałujących na energię całego ciała. Są to ćwiczenia oddechowe poprawiające krążenie krwi, dotlenienie mięśni, przyspieszające gojenie ran, likwidujące sztywnienie stawów, pomagające na kłopoty z trawieniem. Są bezpieczne i przynoszą korzyści od pierwszego dnia wykonywania ich. Nie należy wymuszać żadnego ruchu, raczej pozwolić ciału poruszać się we własnym naturalnym zakresie.

3/4 DANCE - 3/4 to metrum. Muzyka w rytmie na 3 nadaje łagodny i spokojny charakter zajęć. Dla kogo? Wiek, płeć nie ma tu żadnego znaczenia a atmosfera, w której nie da się odczuć pośpiechu i napięcia sprzyja odprężeniu w grupie. Postaramy się dotrzeć do wnętrza własnego ciała, pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej poprzez łagodne, płynne aczkolwiek wymagające natężenia ruchy.

AFRO FIT -
taneczny styl oparty na folklorze i kulturze afrykańskiej. Został stworzony na bazie ruchów i kobiecych tańców rytualnych, które powstały z obserwacji przyrody i kobiecego cyklu. Jest pełen energii i dynamiki, pozwala zatracić się w ruchu, wyrazić uczucia i wyrzucić z siebie  emocje. To żywioł, pot, energia i radość. Dzięki niemu możemy wyrazić swoje wszystkie uczucia. Ma on na celu rozluźnienie ciała lub zupełnie odwrotnie, czyli zwiększenie jego napięcia. Wykonujemy w nim ruchy wszystkimi częściami ciała, ale nie naraz. Musimy izolować górną cześć ciała, od dolnej i na odwrót. Afro dance zazwyczaj tańczony jest ?miękko?-czyli na ugiętych kolanach. Charakterystyczne dla afrykańskiego tańczenia jest swoboda ciała, naturalne ruchy. Ruchy taneczne są pełne improwizacji, czasem powściągliwe, czasem obszerne i dynamiczne. Jest to forma bardzo żywiołowa, wprowadza w ruch całe ciało, uwalnia od napięć, wpływa doskonale na plastykę kręgosłupa i zapobiega jego przeciążaniu podczas codziennych czynności a także wzmacnia i rozciąga  mięśnie całego ciała a przede wszystkim stóp, ponieważ tańczymy boso.

ZDROWY KRĘGOSŁUP
- prozdrowotny trening funkcjonalny, którego celem jest poprawa elastyczności naszego ciała, odciążenie kręgosłupa, niwelowanie skutków siedzącego trybu życia, pracy jednostronnej oraz pogłębiających się dolegliwości związanych z wadami postawy. Zajęcia są dostępne dla każdego - bez względu na wiek, kondycję oraz stan zdrowia. Skierowane również do osób po przebytej rehabilitacji, którym trudno jest zmobilizować się do indywidualnych ćwiczeń w domu. Ćwiczymy w stroju niekrępującym ruchów i bez obuwia.

JOGA wg IYENGARA
- Metoda, którą praktykujemy, została opracowana przez B.K.S. Iyengara, który zwraca uwagę, że joga nie jest związana z żadną religią i może być praktykowana niezależnie od wyznania i narodowości. Już po kilku tygodniach uczestniczenia w zajęciach odczujesz - niwelowanie napięć i przykurczy, poprawę postawy, lepszą pracę narządów wewnętrznych - joga może także pomóc kontrolować stres. Na zajęcia przychodzimy z pustym żołądkiem, co najmniej 2-3 godziny po posiłku. Ćwiczymy w wygodnym stroju i boso na specjalnych matach antypoślizgowych. Przed sesją prosimy o zgłoszenie osobie prowadzącej zajęcia ewentualne dolegliwości zdrowotne.

REHA FIT
- profilaktyka i kompleksowe usprawnianie narządu ruchu - kręgosłupa, stawów i mięśni dostosowana do możliwości uczestników.

GIMNASTYKA TERAPEUTYCZNA
- zajęcia terapeutyczne poświęcone jednemu zagadnieniu związanemu z problemami układu ruchu, np. stawom kolanowym, kręgosłupowi lędźwiowemu, stawom barkowym; bądź profilaktyce konkretnego schorzenia, np. osteoporozy, wysiłkowego nietrzymania moczu.

+ 60
- trening funkcjonalny, który ułatwi poranne wstawanie, pomoże sprawniej się poruszać, ułatwi chodzenie, zniweluje bóle kręgosłupa i stawów, poprawi krążenie i pogłębi oddech - po prostu wspaniale udogodni wykonywanie czynności życiowych.

 

Szczególnie polecane nowości w klubie!

Nasza galeria

Napisz do nas